سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان با حقوق بهمن/ساماندهی نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت دچار اشکال است.

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان به همراه حقوق بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حاجی میرزایی  وزیر آموزش و پرورش امروز در نشست مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در طرح رتبه‌بندی معلمان، نحوه قرار گرفتن آ‌ن‌ها در رتبه‌های ۱ تا ۵ را برای بهر‌ه‌مند شدن از مزایای طرح مشخص شده است افزود: معلمان باید با دانش، تجربه و عملکرد متفاوت بتوانند از دریافتی متفاوتی بهره ببرند.

اوادامه داد: یکی از پیش‌نیاز‌های افزایش کیفیت پرداخت مزایا و پاداش به آن کیفیت است و ما اگر بخواهیم کیفیت رشد پیدا کند باید بین رفتار‌ها و کار‌های کیفی و کار‌های غیرکیفی تفاوت قائل شویم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کنونی فقط مال امروز نیست و در سال‌های گذشته مشکلات آموزش و پرورش حل نشده تصریح کرد: ۲۵ سال است که ساماندهی نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت دچار اشکال است.

او با اعلام اینکه درسال‌های اخیر ۳۰ درصد پرسنل به روش‌های غیر متعارف جذب آموزش و پرورش شده اند تاکید کرد: این مسیر بسته شده و ثبات و آرامش در وضعیت نیروی انسانی این وزارتخانه برقرار خواهد شد.

او همچنین گفت: بودجه این وزارتخانه در لایحه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ معادل ۲۳ درصد افزایش دارد.

وزیر آموزش و پرورش، این مجموعه را نیازمند فکری دانست که نیازمندی‌های مجموعه را فراهم کند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه آن چیزی که کم داریم فکر، خلاقیت و مسئولیت است تاکید کرد: برای حل مسائل بایستی تمام ظرفیت‌ها را به کار بست.
اوخاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش روش‌های قدیمی و دست و پا گیر بایستی کنار گذاشته شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: اگر آموزش و پرورش در بطن جامعه باشد می‌توانیم به اهداف آرمانی خود دست یابیم.

حاجی میرزایی در نشست با منتخب شهرداران مدارس آذربایجان شرقی هم گفت:تمامی شهرداران مدارس باید از ظرفیت‌های موجود خود برای حل مسائل بهره ببرند.

او خطاب به شهرداران مدارس افزود: برای اینکه بتوانید در مسئولیت خود موفق باشید بایستی توجهتان به مردم، خانواده و دانش آموزان باشد تا بتوانید از استعداد‌ها و پتانسیل آن‌ها به نحو احسن استفاده کنید.

محسن حاجی میرزایی در سفر دو روزه خود به آذربایجان شرقی قرار است ضمن افتتاح چهار طرح و بازدید از مناطق زلزله زده در همایش مدیران کل نوسازی مدارس و اجلاس معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی استان‌ها و مراسم رونمایی از کتاب‌های فرهنگ شهروندی نیز شرکت کند.

جعفرپاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این نشست گفت: بیش از ۷۶۵هزار در ۳۸ هزار کلاس درس در مناطق مختلف استان تحصیل می‌کنند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ورزش ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.