سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعار مجریان انتخابات پیش رو «گام دوم انقلاب، قانون‌مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی

فرماندار جوانرود بابیان اینکه شعار مجریان انتخابات پیش رو «گام دوم انقلاب، قانون‌مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است»، گفت : مدیران دستگاه‌های اجرایی در این انتخابات باید کاملا بی‌طرفانه عمل کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : وظیفه همه ما تلاش برای انتخاباتی سالم، پرشور و بامشارکت حداکثری مردم است.

او گفت : مسوولان در انتخابات کاملا بی طرف عمل کنند و انتظار داریم براساس ماده ۱۱ انتخابات در زمینه تامین امکانات و نیروی انسانی نهایت همکاری را با فرمانداری داشته باشند.

فرماندار جوانرود با اشاره به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به ۱۹۰ پروژه عمرانی در سالجاری گفت: اعتبارات خوبی به شهرستان اختصاص یافته است که دستگاه‌های اجرایی باید از طریق ادارات کل مربوطه پیگیر جذب این اعتبارات باشند.

یوسفی به حادثه زلزله اشاره کرد و گفت: باتلاش مجموعه دولت و نظام و همکاری خوب مردم و مسوولان تهدید‌های زلزله آبان ۹۶ را به فرصت تبدیل کردیم بطوری که ۲ هزار واحد مسکونی بازسازی و جدای از آن یک هزار و ۵۰ دیگر نیز مقام سازی شدند.

او افزود: با استفاده از فرصت‌های زلزله ۸۵۰ میلیارد ریال بلاعوض و تسهیلات بلاعوض پرداخت و بیش از ۸۶ هزار کیسه سیمان رایگان به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار جوانرود گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز پنج خانه بهداشت، در حوزه آموزش ۱۴ مدرسه با ۲۹ کلاس درس بااستفاده از ظرفیت خیرین احداث و بازسازی و بااستفاده از این ظرفیت ۱۵ مسجد با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شدند.

یوسفی افزود: برای احداث جایگاه دام در شهرستان جوانرود نیز ۲۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض، ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات و همچنین برای خسارت به دام سبک و سنگین یک میلیارد و ۴۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

او افزود: در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه زلزله به مردم شهرستان جوانرود پرداخت شده است.

فرماندار جوانرود با بیان اینکه ۹۳ درصد تعهد اشتغال این شهرستان در سالجاری محقق شده است، گفت: در این راستا ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت و زمینه اشتغال یک هزار و ۱۰۰ نفر فراهم شده است.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.