سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری فردی که باعث آلودگی هوای بوشهر شده بود

رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: فرد متخلفی که با سوزاندن لاستیک‌های مستعمل و دپو شده، باعث آلودگی هوای شهر بوشهر می‌شد، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین یگانه, رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: از اطلاع دوستداران محیط زیست و حضور در محل تخلف، این فرد دستگیر شد و پرونده متخلف برای رسیدگی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

او تصریح کرد: روز اول دی پس از اطلاع و مشاهده دود و آلودگی هوا در محل موردنظر حضور یافتیم و با حجم زیادی از لاستیک‌های سوخته شده و سیم‌های سوخته مواجه شدیم و فردی در حال جمع آوری سیم‌ها بود.

رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر عنوان کرد: از وی جویا شدیم که لاستیک‌ها را چه کسی سوزانده، که وی شخص متخلف را معرفی کرد و سپس از فرد متخلف جویا شدیم که دلیل سوزاندن لاستیک‌ها چه بوده، که وی نیازمند بودن خود را به سوزاندن لاستیک‌ها اعلام کرد.

یگانه ادامه داد: پس از پرس و جو از فرد مذکور، تخلف وی قطعی شد و فرد متخلف هم پذیرفت که سوزاندن این لاستیک‌های دپو شده باعث آلودگی هوای بوشهر شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.