سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشنایی تاکسیرانان مشهدی با اماکن تاریخی و گردشگری شهری

مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکسیرانان مشهدی به منظور معرفی اماکن تاریخی و گردشگری شهری به زائران با این اماکن آشنا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: به منظور اجرای طرحی با همکاری معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی، فرهنگی شهرداری مشهد تاکسیرانان با هدف معرفی اماکن تاریخی و گردشگری مشهد با این اماکن آشنا می‌شوند.

او تصریح کرد: براساس این طرح حدود ۲۰۰۰ نفر از تاکسیرانان مبادی ورودی حرم مطهر و ورودی‌های شهرمشهد طی اردو‌هایی در اماکن تاریخی و گردشگری مشهد؛ مانند خانه داروغه، باغ گیاه شناسی، باغ گل‌ها و پارک علم ودانش و ... حاضر و با این اماکن آشنا می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: هدف از اجرای این طرح، معرفی این اماکن به زائران است تا پس از زیارت از این مکان‌های تاریخی و گردشگری نیز بازدید کنند.

محبی افزود: در مرحله اول از اجرای این طرح ۳۰ تاکسیران از این امکان بازدید و به تدریج سایر تاکسیرانان مبادی ورودی حرم مطهر و مبادی ورودی مشهد با این اماکن آشنا خواهند شد.
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.