سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۳ میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۱۳ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق طی آذر ماه سال جاری در سطح استان خبر داد.

به سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های ممنوعه و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌ها در سطح استان اجرایی شد.

او افزود: در این طرح ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان و پلیس‌های تخصصی طی آذرماه امسال موفق به کشف ۲۶ هزار و ۶۸۵ قلم انواع دارو‌های غیرمجاز و روان گردان، ۶ هزار و ۲۹۴ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز، ۳ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق، ۹۰ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۴۷ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: کشف ۷ هزار و ۶۱۳ عدد دام خاویاری و دام فلسدار، توقیف ۷ دستگاه موتور قایق و ۷ بدنه قایق از دیگر کشفیات این طرح بوده که در یک ماه گذشته در سطح استان کشف شده است.

او با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان بیش از ۱۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: متهمان به قاچاق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ساداتی با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل اصلی در افزایش نرخ بیکاری و تعطیلی واحد‌های تولیدی در جامعه است، افزود: باید با حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا در توسعه اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.