سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع چالش‌های کشور با تولید علم کاربردی

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در دانشگاه علامه طباطبایی به دنبال تولید علم کاربردی هستیم تا بتوانیم از این طریق مشکلات را حل کنیم.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال دهقانی فیروزآبادی معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت:  قابلیت های دانشگاه علامه طباطبایی بیشتر از آن چیزی است که در حال حاضر مشاهده می کنید و  امیدواریم با همراهی و هم‌­فکری استادان بتوانیم ظرفیت های دانشگاه را همان گونه که هست نشان دهیم.

او در ادامه افزود: اولویت معاونت پژوهشی تقاضا محور و کاربردی است و ما علاوه بر تولید علم محض و انتقادی به دنبال تولید علم کاربردی هستیم تا بتوانیم از این طریق مشکلات و چالش های موجود در کشور را حل کنیم.

دهقانی فیروزآبادی گفت: همکاری جامعه و صنعت به عنوان دومین اولویت معاونت پژوهشی است و دانشگاه بدون جامعه و صنعت نمی تواند کارکرد مناسبی داشته باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی بیان کرد:  اولویت دیگر این دانشگاه، افزایش تولیدات بین المللی است و تلاش ما بر این است که دانشگاه در سطح بین المللی داشته های علمی خود را عرضه کند.

او گفت: بعد از اقتصاد و شرکت های دانش بنیان، به سیاست های دانش بنیان بیش از هر چیز دیگری نیازمندیم تا بتوانیم از این طریق چالش ها و مسائل متعدد را درکشور را حل کنیم.

انتهای پیام /

برچسب ها: دانشگاه ، تولید علم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.