سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حق‌شناس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کمک ۳ هزار میلیارد تومانی دولت برای جبران خسارات سیل گلستان

استاندار گلستان گفت: دولت علی‌رغم اینکه در تنگنای شدید مالی به سر می‌برد، اما ۳ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات برای استان گلستان در نظر گرفته است.

هادی حق شناس استاندار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازسازی زیرساخت‌ها، واحد‌های مسکونی و مدارس پس از سیل اخیر گفت: اکنون ۹۴ درصد واحد‌های مسکونی پی‌کنی شده است؛ همچنین بیش از ۵۰ درصد از واحد‌های مسکونی تعمیر و بیش از ۲۴ درصد واحد‌های مسکونی تحویل هموطنان شده است؛ امیدواریم تا پایان امسال ۷ هزار و ۷۰۷ واحد‌ مسکونی در حال احداث، آماده تحویل شود.

استاندار گلستان درباره تعمیر زیرساخت‌ها و مدارس افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ دانش‌آموزی بدون مدرسه نمانده است؛ پس از حادثه سیل به سرعت برخی از مدارس احداث و برخی دیگر تعمیر شدند؛ همچنین حدود ۱۵۰۰ کیلومتر جاده بین مزارع رگلاژ شده و جاده‌های دیگر بازسازی و آسفالت شده است.

او درباره اقدامات دولت برای بازسازی زیرساخت‌ها گفت: دولت علی‌رغم اینکه در تنگنای شدید مالی به سر می‌برد، اما برای استان گلستان، ۳ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته است؛ اکنون ۳ هزار و ۸۷ میلیارد تومان پرداخت و مابقی آن تا پایان سال پرداخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پرداخت بیش از ۳ هزار میلیارد تومان خسارت سیل در گلستان / تلاش برای تحویل خانه های سیلزدگان تا دهه فجر 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۵ دی ۱۳۹۸
ماساکن گلستانیم ولی ...
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۵ دی ۱۳۹۸
کمک دولت؟!! پول بیت المال ملت است که در اختیار شما قرار داده است. می توانید به جای کمک بگویید از بودجه اضطراری اختصاص داد