سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور آبفای شهر ایلام خبر داد؛

اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال چاه‌های جدید الاحداث شهر ایلام

مدیر امور آبفای شهر ایلام گفت:با اجرای چهار کیلومتر خط انتقال آب چاه‌های جدید الاحداث بلوار خرمرودی، سازمان فنی و حرفه ای، افت فشار آب در مناطقی شهر ایلام برطرف گردید.

دوست محمدی مدیر امور آبفای شهر ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ گفت: سال گذشته به منظور تامین آب شرب مورد نیاز مشترکین شهر و با هدف افزایش کیفیت دو حلقه چاه در بلوار خرمرودی، سازمان فنی و حرفه‌ای از جمله شهرک شهید کشوری (سرطاف) پیچ آشوری و مجتمع تندگویان و... حفاری و تجهیز گردید.

او افزود: امسال با حمایت‌های مدیر عامل محترم شرکت و با تلاش مجموعه عوامل اجرای آبفای شهر ایلام، عملیات خط انتقال آب چاه‌های مذکور بطول تقریبی چهار کیلومتر با اقطار ۲۵۰ و ۲۰۰ میلیمتر اجرایی شد.

دوست محمدی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه مشکل افت فشار آب در مناطقی از جمله شهرک شهید کشوری (سرطاف) پیچ آشوری و مجتمع تندگویان و... رفع گردید یادآور شد: منابع تامین آب شهر ایلام محدود است، اما چیزی که اهمیت دارد درست مصرف کردن و نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف آب در جامعه است چرا که موضوع مدیریت مصرف به عنوان یک مسئله مهم و حیاتی در سراسر جهان به‌ویژه کشور‌هایی همچون ایران که با بحران کم‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند شناخته شده و مربوط به فصل خاصی نیست و باید در تمام ایام سال مورد توجه قرار گیرد.

مدیر امور آبفای شهر ایلام در پایان ابراز امیدوار نمود با همیاری و مدیریت مصرف آب از سوی شهروندان عزیز شاهد کاهش قطعی آب در شهر ایلام باشیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.