سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی عدد یک به عنوان نماد عددی باشگاه سپاهان

عدد یک" بعنوان نماد عددی باشگاه سپاهان معرفی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری باشگاه سپاهان، اعضای هیأت مدیره این باشگاه "عدد یک (۱) " را بعنوان " نماد عددی" این باشگاه تصویب کردند.

باشگاه سپاهان اولین باشگاه شهرستانی که موفق شد دردومین دوره از مسابقات لیگ برتر ایران عنوان قهرمانی را بدست آورده وفوتبال ایران را از دوقطبی خارج کند.

این باشگاه اولین باشگاه ایرانی است که موفق شدبارویکردجدیدکنفدراسیون فوتبال آسیادرسال ۲۰۰۷ میلادی به فینال لیگ قهرمانان قاره کهن راه پیداکند.

باشگاه سپاهان اولین و تنهاباشگاهی که در تاریخ فوتبال ایران موفق شده به تورنمنت جام باشگاه‌های جهـان درسال ۲۰۰۷ میلادی راه یابد و در سه دوره متوالی قهرمان مسابقات لیگ برتر ایران شود.

این باشگاه اولین باشگاهی است که اتوماسیون اداری و مالی در آن راه اندازی شده و ساختار‌های نوین باشگاه داری را در ایران رواج داد و اولین باشگاهی که عروسک شیر را بعنوان نماد عروسکی خود معرفی کرد وتن‌ها باشگاهی که موفق به اخذ گواهی نامه‌های معتبر ایزو ازکشورسوئیس شده است.

تقدیم شهدای والامقامی همچون شهید حسن غازی، حسین ملاافضل، سعیدمعینی، محسن خزائی، هاشمی، کاظمی و... در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله دلایلی است که این باشگاه نماد یک را به عنوان نماد عددی انتخاب کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.