سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علوی گرگانی:

یکی از عیوب برخی انسان ها، تکبر و غرور است

آیت الله علوی گرگانی گفت: یکی از عیوب برخی انسان ها، تکبر و غرور است انسانی که فکر می‌کند خیلی بزرگ است و مغرور می‌شود گاهی از حیوانات هم پست‌تر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز ۳ دی ماه در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی گفت: قرآن کریم می‌فرماید مومنین افرادی هستند که هنگامی که در کنار هم قرار می‌گیرند با یکدیگر گفتگو کرده و بهترین راه را برای یکدیگر نشان می‌دهند.

مرجع تقلیدشیعیان با ذکر این مطلب که باید اعتقاد خود را به خداوند ارتقا دهیم بیان کرد: مساله اعتقاد بسیار مهم است و نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم. باید با درک درست از دستورات الهی با عقیده کامل به زندگی ادامه دهیم.

او گفت: یکی از عیوب برخی انسان ها، تکبر و غرور است. انسانی که فکر می‌کند خیلی بزرگ است و مغرور می‌شود گاهی از حیوانات هم پست‌تر می‌شود.

آیت الله علوی گرگانی افزود: خداوند می‌فرماید قرآن را فرستادم تا مردم به برکت آن راهنمایی و هدایت شوند، هدف انبیای الهی هدایت انسان‌ها است، هدف از آفرینش این گونه نیست که به حال خودمان باشیم بلکه بشر آفریده شد و به دنبال آن انبیا و اوصیای الهی فرستاده شدند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی یادآورشد: همیشه در کار‌های خود باید با صمیم قلب در خانه خداوند برویم به خصوص اینکه با توسل به اهل بیت (ع) همراه باشد و اگر این گونه باشد هرحاجتی که بخواهیم خداوند متعال به ما می‌دهد.

آیت الله علوی گرگانی افزود: اگر انسان دنبال انبیاء و اولیاء و بزرگان راه بیافتد به مقامات عالیه می‌رسد به همین جهت برخی از بزرگان حتی غیر از ائمه معصومین (ع) با این که هزار سال پیش از دنیا رفته اند، هنوز هم به نیکی از آن‌ها یاد می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.