سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمپ ۵ واحد عطاری غیر مجاز در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با هماهنگی مقام قضایی ۵ واحد عطاری که اقدام به تهیه و توزیع قرص‌های روان گردان می‌کردند پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ سعید بابایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی ماموران پلیس مبارزه با
مواد مخدر طرح ساماندهی عطاری‌هایی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر و قرص‌های روان گردان میکردند در زنجان به اجرا درآمد.
 
او در تشریح این خبر گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های عطاری و برخورد با تخلفات این صنوف ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ۱۶ واحد عطاری در نقاط مختلف بازدید کردند.
 
سرهنگ بابایی افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی ۵ واحد عطاری به علت عدم رعایت ضوابط صنفی و تهیه و توزیع قرص‌های روان گردان پلمپ و به ۲ واحد صنفی دیگر نیز به علت نداشتن ضوابط لازم اخطار پلمپ صادر شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پایان ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این طرح ها، از مردم خواست در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.