سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس اداره کل هواشناسی استان ایلام مطرح کرد؛

کمتر از ۲۴ ساعت تا شروع بارش‌ها در استان ایلام

کارشناس اداره کل هواشناسی استان ایلام گفت:بارش‌ها در استان ایلام از کمتر از ۲۴ ساعت آینده شروع میشود.

احسان احمدی نژاد کارشناس اداره کل هواشناسی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ گفت: انتظار داریم بارش‌ها از اواخر فردا چهارشنبه از سمت نیمه شمالی استان شروع به فعالیت کند که باید گفت شاخه اول بارش‌ها تا بعد از ظهر پنجشنبه در سطح استان فعال است، شاخه دوم موج بارشی از غروب روز جمعه وارد شده تا صبح روز شنبه در سطح استان فعال است.

او ادامه داد: میزان احتمالی کل بارش‌ها تا روز شنبه است.

احمدی نژاد یادآورشد:شهرستان های، ایلام، ایوان، چرداول، بدره و ملکشاهی و بخش میمه بین ۱۰ تا ۲۰ میلیمتر ،شهرستان‌های آبدانان، دره شهر، سیروان، بخش پهله، وصالح آباد بین ۶ تا ۱۲ میلیمتر و شهرستان‌های مهران و دهلران کمتر از ۸ میلی متر در آن ها پیش بینی بارش شده است.

 او اضافه کرد:پیامدبارش‌ها تا روز شنبه در استان ایلام  بارش باران بصورت زمستانه و در برخی نقاط رعد وبرق ،بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌های برفگیر استان ایلام ، مه گرفتگی ، وزش باد در اکثر مناطق استان ایلام  است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان ایلام اعلام کرد: بارش‌ها از اواخر جمعه تا صبح روز شنبه در مناطق سردسیر استان با ارتفاع بالا ۱۵۰۰ متر شاهد بارش برف هستیم و در برخی از نقاط مرتفع شهر ایلام بارش برف متحمل است .

او بیان کرد:با خروج سامانه بارشی، شاهد کاهش دما بین ۳ تا ۶ درجه در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.