سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت دفع زباله بصورت علمی وبهداشتی در اسدآباد

فرمانداراسدآباد گفت: امروزه جمع آوری و دفع زباله بصورت علمی در اسدآباد ضروری است.

فرمانداراسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه امروزه  جمع آوری و دفع زباله در اسدآباد بصورت علمی  و بهداشتی در این شهرستان ضروری است افزود: دفع غیر اصولی زباله ها مشکلات و تبعات زیست محیطی را به دنبال خواهد داشت .

مجید درویشی اضافه کرد: امیدواریم سایت جمع آوری زباله جنوب استان هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود چرا که دفع و بازیافت استاندارد زباله دارای فواید زیست محیطی و همچنین به صرفه جویی در انرژی کمک خواهد کرد.

او همچنین با اشاره به لایروبی رودخانه در بسیاری از روستا‌های دیار سید جمال بیان کرد: دهیاری‌ها نسبت به لایروبی رودخانه‌های باقی مانده با کمک دستگاه متولی اقدام کنند و هرجا که لازم دیدند موضوع را برای پیگیری اطلاع دهند.

فرماندار اسدآباد افزود: حل مشکل پسابه خروجی شهرستان به کمک ومساعدت مدیران استانی امور آب وآبفای شهری نیازمند است که امیدواریم با همکاری این مشکلات حل شود.

مجید درویشی ادامه داد: تا زمانی که دانشگاه آزاداسلامی دارای مکان اختصاصی شود هنرستان فاطمة الزهرا (س) در اختیار این دانشگاه خواهد بود.

او  با تقدیر از آموزش و پرورش به دلیل در اختیار قرار دادن این مکان برای استقرار دانشگاه آزاد اسلامی گفت:هماهنگی لازم با اداره آموزش وپرورش جهت این کار انجام شده است.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: در ماه گذشته و بعلت برودت هوا و همچنین بارش برف و جلوگیری از تجمع افراد ناقل بیماری آنفولانزا مدارس چند روزی در اسدآباد تعطیل اعلام شد که این شرایط خاص به پایان رسیده است.

رئیس شورای تأمین اسدآباد با اشاره به تفاوت دمای هوا در نقاط اسدآباد عنوان کرد: از این پس تعطیلی مدارس در اسدآباد در قالب دو قسمت «شهر و روستا‌های نزدیک» و «روستا‌های کلیایی» اعلام عمومی خواهد شد.

به چند روستای این شهرستان  که دمای هوای آن ها  با اسدآباد متفاوت است روستاهای کلیایی گفته می شود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.