سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم بزرگداشت ۹ دی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت ۹دی با سخنرانی عضو حقوقدان شورای نگهبان در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: مراسم بزرگداشت ۹ دی در شهر رشت راس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه با سخنرانی محمد دهقان (عضو حقوقدان شورای نگهبان) در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) این شهر برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» افزود: مردم بصیر و غیور گیلان در خلق این حماسه نقش بسزایی داشتند، زیرا در ۸ دی و یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور در صحنه حاضر شدند و فضای کشور را برای آفرینش حماسه‌ای ماندگار آماده کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: این روز بزرگ نماد بصیرت، ولایتمداری ملت ایران و تجلی عهد آنان با ولایت برای حفظ اصول اسلام و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، یوم‌الله ۹ دی را روز شکست فتنه‌گران دانست و تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با خلق این حماسه بزرگ، ولایتمداری خود را فریاد زدند و با صدای رسا اعلام کردند که در برابر فتنه‌گری دنیاطلبان و عناصر خودفروخته سکوت نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.