سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هم اندیشی ستاد اقامه نماز در مهاباد

جلسه هم اندیشی ستاد اقامه نماز با حضور مسئول دبیر خانه ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در مهاباد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دکتر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در نشست هم اندیشی ستاد اقامه نماز مهاباد گفت: در بحث سلامت مهمترین نکته اعتماد جامعه به این حوزه است که لازمه اعتماد، ارتقا بعد معنوی در انسان می‌باشد.

او افزود: شهرستان مهاباد دارای فرهنگ اصیل است و به فراخور ریشه فرهنگی اعتقادی در این شهر، در بیمارستان، مرکز بهداشت، ستاد شبکه، فضایی لازم ست برای اقامه نماز همکاران مکانی شایسته و بزرگ در نظر گرفته شود، که حتی در هنگام سوگواری برای مراجعین و همکاران مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت ائمه جماعت می‌توان در زمینه فرهنگ اهدای عضو در جامعه جهت نجات جان بیمارن نیازمند پیوند اعضا قدم‌های زیادی برداشت.

حجت السلام اصغری مسئول دبیرخانه ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: تیم مدیریت شبکه بهداشت و درمان مهاباد دغدغه‌های مربوط به نماز را به خوبی بیان کردند، نماز عروج دهنده مؤمن به سوی خداست عبادت، وسیله تکامل و سعادت ماست و دستور خداوند به نماز، نوعی لطف و رحمت و راهنمایی است که ما را به کمال مطلوب می‌رساند.

او افزود: اگر در جامعه اسلامی نماز در جایگاه شایسته خود قرار گیرد همه فعالیت‌های افراد خود را به سمت اهداف مطلوب سازمانی می‌رساند و اگر از نماز غفلت شود همچنان که در قرآن به آن اشاره شده به وجود آورنده بسیاری از مشکلات اخلاقی، روحی و روانی برای افراد جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.