سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت کارخانه قند گروس به چرخه تولید

کارخانه قند گروس در بیجار پس از بازگشت به چرخه تولید درحال حاضر با چند برابر ظرفیت مشغول به فعالیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کارخانه قند گروس که در ۵ کیلومتری محور بیجار به زنجان و در شهرک صنعتی این شهرستان واقع شده در سال ۱۳۸۴ احداث وفعالیت خود را با اشتغالزایی ۶ نفر در زمینه تولید قند وشکر آغاز کرد.

جعفریان مسئول این کارخانه تولیدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، می‌گوید:این واحد تولیدی که در چند سال گذشته نیمه تعطیل بودامسال با همت مسئولین این شهرستان به مدار تولید بازگشته است.

او می‌افزاید:در حال حاضر با راه اندازی مجدد این واحد تولیدی، ظرفیتی برای اشتغالزایی ۲۱ نفر فراهم شده است.

وی می‌گوید:محصولات تولیدی این کارخانه شامل قند شکسته، کله، کلوخه، ونبات است.

جعفریان می‌افزاید:محصولات تولید شده این کارخانه به استان‌های همدان، تهران، خوزستان، مرکزی، گلستان و زنجان صادر می‌شود و قرار است در اینده نزدیک کار صادرات محصولات این واحد تولیدی به چند کشور همسایه دیگر نیز صورت گیرد.

جعفریان با بیان اینکه این واحد تولیدی در سال جاری توانسته با غلبه برمشکلات محصولات خودرا نسبت به سال‌های گذشته چند برابرافزایش دهد، می‌گوید: با راه اندازی ایستگاه تولید نبات در این واحد تولیدی نیز می‌توان آمار اشتغالزایی را از ۲۱ نفر به ۳۵ نفر ارتقا داد.

در حال حاضر تولید کنندگان سرداران جنگ اقتصادی هستند وباید در کنار حفظ جایگاهشان، در به حداقل رساندن مشکلات آنان تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: اشتغالزایی ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.