سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار لرستان:

تنها مشکل در بازسازی مناطق سیل زده لرستان محدودیت منابع است

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه لایروبی‌ها انجام شده است و مشکلی نداریم، گفت: محدودیت منابع با میزان حجم عملیات تنها مشکل ماست، اما پیشرفت کار رضایت بخش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه لایروبی‌ها انجام شده است و مشکلی نداریم، گفت: محدودیت منابع با میزان حجم عملیات تنها مشکل ماست، اما پیشرفت کار رضایت بخش است.

گودرز امیری در رابطه با آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان با اشاره به اینکه لایروبی‌ها انجام شده است و مشکلی نداریم، گفت: محدودیت منابع با میزان حجم عملیات تنها مشکل ماست، اما پیشرفت کار رضایت بخش است. ۲۵ نقطه در کشکان شناسایی شده است که با تخصیص اعتبارات عملیات بازسازی شروع می‌شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان درباره روند ساخت دیوار ساحلی گفت: دیوار ساحلی در پلدختر با همکاری بنیاد مسکن پیشرفت فیزیکی خوبی دارد بقیه مناطق هم متناسب با برنامه زمان بندی که پیمانکار ارائه داده است در حال پیشرفت است.

او با اشاره به اینکه به دلیل فشار بر لوله اصلی، لوله دچار ترکیدگی شده است که مشکل برطرف می‌شود، گفت: تیر برق‌ها نیز خریداری شده است و کابل کشی در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه ۳۰ هزار و ۸۰۰ پرونده کشاورزی، دامی و زارعی تشکیل شده است، گفت: بالغ ۱۵ هزار پرونده تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است و ۳۳ میلیارد تومان هم آماده پرداخت بلاعوض است. پرونده‌های تشکیل شده تسهیلات پرداخت شده است.

او افزود: برای پرداخت تسهیلات برای جایگاه‌های دام و کمک‌های بلاعوض مشکلی نداریم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.