سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی خادمان و فعالان مردمی اربعین حسینی در شهرکرد

گردهمایی خادمان و فعالان مردمی اربعین حسینی (ع) چهارمحال و بختیاری در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، گردهمایی خادمان و فعالان مردمی اربعین حسینی (ع) چهارمحال و بختیاری با حضور مجید نامجو جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این گردهمایی، بازسازی عتبات عالیات را از افتخارات انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: باید در حفظ و تداوم این دستاورد تلاش کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام افزود: عظمت حرم اهل بیت (ع) در شهر‌های مشهد، قم، کربلا، نجف و سوریه گواه بزرگی بر این دستاورد می‌باشد.

او، اعتلای فرهنگ ناب شیعه را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی با بالندگی در این راستا گام برداشته و امروز پیام و آرمان‌های شیعه در جهان فراگیر و موجب بیداری ملت‌های آزادی خواه شده است.

نکونام، تقویت مکتب حسینی (ع) را از راه‌های مصون‌سازی نظام در برابر هجمه‌های دشمن دانست و اظهار داشت: بی‌شک هر ملتی که خود را مجهز به سلاح فرهنگ ناب حسینی کند هیچ خطر و تهدیدی نمی‌تواند به آن آسیب برساند.

امام جمعه شهرکرد، عملکرد ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این ستاد در استان و کشور خوش درخشیده و امید است در ادامه مسیر نیز شاهد بالندگی بیش از پیش آن باشیم.

در این آیین از خادمان زائران و اربعین حسینی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.