سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری استان زنجان

بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق ۷۴ مرکز نیکوکاری استان زنجان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع‌شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰۶ درصد رشد داشته است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت:در حال حاضر ۷۴ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعالیت می‌کنند ومیزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده در ۹ ماهه امسال با رشد ۲۰۶ درصدی موجب تحقق ۱۰۹ درصدی برنامه‌های مراکز نیکوکاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان یادآور شد: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری و واگذاری امور به مردم نقش مؤثری در تسریع کمک به نیازمندان و محرومان جامعه دارد.

او اضافه کرد: بیشترین خدمات ارائه‌شده در این مراکز درزمینهٔ کمک به معیشت، درمان، تأمین جهیزیه، و کمک‌هزینه تحصیلی نیازمندان است.

صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۴ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و نظارت کمیته امداد در استان زنجان فعالیت می‌کنند، گفت: تاپایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری استان زنجان به ۱۱۰ مرکز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.