سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش «هر کارمند یک حامی» در گلستان/ تلاش برای جذب ۲۰ هزار حامی

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از تلاش برای جذب ۲۰ هزار حامی برای کودکان یتیم و دارای سرپرست ناتوان در قالب پویش " هر کارمند یک حامی " خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به نقل از سایت خبری کمیته امداد استان، اسکندر اسکندری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان گلستان گفت: افراد در قالب این طرح حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم را بر عهده می‌گیرند و ماهیانه مبلغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.


اسکندر اسکندری با بیان اینکه این کمک‌ها برای معیشت، تحصیل، درمان، مسکن و دیگر موارد مورد نیاز ایتام هزینه می‌شود، افزود: بستر‌های الکترونیکی برای پرداخت آسان‌تر کمک‌های نقدی حامیان فراهم شده است.


اسکندری گفت: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان گلستان یا نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به نشانی EKRAM.EMDAD.IR روش‌های ثبت‌نام و پرداخت کمک‌های نقدی حامیان به فرزندان ایتام و محسنین است.


مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان ۹ هزار و ۲۲۲ نفر است که از سوی ۱۶ هزار و ۵۱۴ حامی حمایت می‌شوند.


اسکندری افزود: حامیان گلستانی امسال ۱۰۷ میلیارد ریال به فرزندان معنوی طرح «اکرام و محسنین» خود کمک کردند.


انتهای پیام / فا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.