سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری فرد: مشکل مالی برانکو امشب حل می‌شود/ بعد دیدار با نساجی، کالدرون لیست مازاد را تحویل می‌دهد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل مالی برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس احتمالا امشب حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بعد از جلسه با بازیکنان خارجی و اعضای هیئت مدیره تیمش اظهار داشت:  با توجه به اینکه تیم ما، جمعه آخرین بازی نیم فصل اول خود را انجام می‌دهد باید پرداختی‌ها را انجام دهیم. در اولین فرصت قسط اول دستمزد کالدرون به او پرداخت می شود و پس از آن هم قسط دوم پرداخت خواهد شد. پیش از شروع نیم فصل دوم باید ۲۰ درصد مطالبات را به بازیکنان پرداخت کنیم.

چالش بزرگ مالی پیش رو داریم

او افزود: از نقل و انتقالات به دلیل بدهی‌های معوقه محروم شدیم و حالا باید آن بدهی‌ها را پرداخت کنیم. پول بازیکنانی که قرار است به زودی به ما اضافه شوند را هم باید بدهیم و در نهایت با چالش بزرگ مالی رو به رو خواهیم بود. نمی‌خواهیم دل هواداران را خالی کنیم، اما این چالش‌ها وجود دارد. با این حال با پولی که از حامی مالی گرفتیم ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و بخش دیگر آن هم باید داده شود تا مجوز حرفه ای‌ها را داشته باشیم و کارمان به بن بست نخورد. اردویی در کشور قطر برای تیم در نظر داریم و کار‌های مربوطه باید انجام شود. با حل شدن مشکلات به زودی از مجری یا کارگزار جدیدمان رونمایی می‌کنیم و با معرفی این مجری بسیاری از مشکلاتمان حل خواهد شد.  

بابت صبوری کالدرون سپاسگزارم

انصاری فرد در ادامه بیان کرد: از کالدون سپاسگزارم که در این وضعیت باشگاه را ترک نکرده است. حتی قبل از اینکه من هم بیایم ریالی دریافتی نداشته است. ما حدود ۱۸۵ هزار دلار به او پرداخت کردیم و بازیکنان هم ۳۰ درصد از دستمزد خود را دریافت کرده اند. از صبر و شکیبایی کادر فنی و بازیکنان سپاسگزارم. برخی از مطالبات فصل گذشته باقی مانده که یکی از آن‌ها مربوط به مطالبات برانکو ایوانکوویچ و ماریو بودیمیر می‌شود، همچنان در تلاشی هستیم  این پرداختی‌ها صورت بگیرد. امیدوارم بازیکنان و کادر فنی تیممان را جبران کنیم.

مشکل مالی برانکو امشب حل می‌شود

او ادامه داد: همچنان با برانکو در حال مذاکره هستیم و این توافقات به خوبی پیش رفته و فکر می‌کنم طی امشب توافقنامه‌ای با برانکو امضا می‌کنیم. همچنان با نمایندگانم در ارتباط هستیم و به امید خدا امشب اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

مشکل کالدرون و بیرانوند حل شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد درگیری لفظی چند روز گذشته میان بیرانوند و کالدرون عنوان کرد: مشکل بیرانوند و کالدرون حل شد و از هر ۲ نفر ممنونم که نگذاشتند این مسئله بیشتر به حاشیه کشیده شود. بیرانوند در بازی جمعه قبلو کرد که استراحت کند. کالدرون هم عقیده دارد بیرو گلر اول ما است و برای قهرمانی امیدواریم.  

او همچنین در مورد بازیکنان مدنظر کالدرون برای نیم فصل دوم فوتبالی اظهار کرد: ما به باشگاه‌های ایرانی نامه زدیم تا یک یا ۲ بازیکنان مورد نظر داخلی کالدرون را جذب کنیم و در ادامه بازیکنان خارجی هم جذب شوند.   بعد از بازی با نساجی کالدرون لیست مازاد خواهد داد.

در جریان افزایش یا کاهش قرارداد کالدرون نیستم

انصاری فرد در ادامه عنوان کرد: قبلا با کالدرون صحبت کنیم. قرار بود بعد از بازی با نساجی نشستی در خصوص پرداختی‌ها در قسط اول و دوم با کالدرون داشته باشیم و امیدوارم روز جمعه این جلسه به خوبی برگزار شود. در جریان افزایش یا کاهش قرارداد کالدرون نیستم، چون پیش از حضور من در باشگاه قرارداد با او بسته شده است. بلیت‌های رفت و برگشت را، چون مقصد دور بود خودمان ترتیب دادیم و حتی تاریخ و زمان را هم برای کالدرون مشخص کردیم.  

برنامه‌های پیش روی باشگاه را با کالدرون هماهنگ کردیم

او در مورد جلسه امروز با گابریل کالدرون بیان کرد: ما امروز جلسه خوبی با کالدرون در خصوص برنامه ها، اردو و قرارداد بازیکنان داشتیم و به توافقاتی رسیدیم و حتی هتل اردوی قطر را با نظارت او چک کردیم. باید در هر صورت پرداختی به او و بازیکنان داشته باشیم. برخی از بازیکنان از سال‌های گذشته پول از باشگاه می‌خواهند که باید پرداختی صورت بگیرد.  

او ادامه داد: ما  از دولت و وزارت ورزش انتظار بیش از حد نداریم و به هر حال آن‌ها می‌توانند در برخی مسائل ما را یاری دهند، اما فعلا مشکلی که با حامیان مالی درایم این است که این یک ماه را به خوبی تمام کنیم.

او همچنین در مورد حضور یک بازیکن خارجی در جمع سرخ‌ها بیان کرد: یک بازیکن قرار بود به ایران بیاید و حالا یک روز قبل از کریسمس یعنی هفته آینده به ایران می‌آید تا توافقاتی صورت بگیرد.


بيشتر بخوانيد: توافق پرسپولیس با فدراسیون فوتبال برای مطالبات برانکو تکذیب شد


انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.