سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان مهران خبر داد؛

کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت درمهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت‌ها و افزایش ۴۵ درصدی کشفیات در ۹ ماهه سال ۹۸ نسبت به سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم در شروع سال جدید در حوزه برخورد با سارقان سابقه دار با انجام چندین مرحله عملیات پاکسازی نقاط آلوده، ۱۳۰ درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

او با اشاره به طرح برخورد با سارقان از کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت‌ها از اول سال جاری تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد و افزود: در کشفیات سرقت نیز ۴۵ درصد کشفیات در مجموع در این مدت افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران به تاثیر قابل توجه کشف سرقت‌ها بر ارتقای احساس امنیت در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: سرقت از مهم‌ترین جرایمی است که وقوع آن احساس امنیت را متزلزل و کشف سریع آن، این احساس را در جامعه تقویت می‌کند.

سرهنگ شهبازبیگی روند کاهش سرقت را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: با جدیت تمام و تلاش شبانه روزی سعی خواهیم کرد که امنیت و احساس آن را در جامعه بیش از پیش تقویت کنیم.

او درپایان گفت: عمده مشکلات که برای شهروندان در بحث اجتماعی و امنیتی رخ می‌دهد ناشی از عدم آگاهی نسبت به مسائل روز جامعه است، از این رو اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر در حوزه اجتماعی و توصیه‌ها پلیسی به خصوص از طریق رسانه‌های جمعی برای ارتقاء سطح آموزش جامعه و کاهش جرایم نقش موثری دارد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.