سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۱۰۱ روستای شهرستان خوسف از اینترنت پر سرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: ۱۰۱ روستای شهرستان خوسف از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در جلسه بررسی مشکلات دفاتر ICT شهرستان خوسف، گفت: شهرستان خوسف ۲۱۷ آبادی دارد که از مجموع ۷۶ روستا بالای ۲۰ خانوار، ۱۰۱ روستای شهرستان از اینترنت پر سرعت و به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

او افزود: این آمادگی را داریم که طبق آئین نامه ابلاغی، در صورت مراجعه متقاضیان برای ایجاد دفاتر پیشخوان دولت؛ فرآیند صدور پروانه را برای شهر و روستا‌های خوسف انجام دهیم.

بهی  میزان تعرفه پرداختی برای ایجاد دفاتر پیشخوان در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر را پنج میلیون تومان و در روستا‌ها ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و  اظهار کرد: افراد حقوقی در شهر‌ها و افراد حقیقی در روستا‌ها و دفاتر موجود ICT شهرستان خوسف، تا پایان سال مهلت دارند تا برای صدور پروانه دفاتر پیشخوان به سازمان ارتباطات مراجعه و از پرداخت این مبلغ معاف شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی دفاتر پیشخوان را؛ نماینده دولت دانست و گفت: با ایجاد دفاتر پیشخوان بسیاری از مشکلات روستائیان مرتفع و هزینه‌های دولتی کم می‌شود.

بهی احراز هویت برای متقاضیان دفاتر پیشخوان، دارای بودن مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، عدم اشتغال در دستگاه‌های اجرایی را شرایط لازم برای متقاضیان ایجاد دفاتر پیشخوان در شهر و روستا‌های شهرستان خوسف عنوان کرد و ادامه داد: دفاتر آی سی تی روستایی موجود هم می‌توانند به صورت معاف از تعرفه برای تبدیل دفتر به دفتر دارای پروانه تا پایان سال می‌توانند اقدام کنند.

او  تصریح کرد: وضعیت ارتباطی شهرستان خوسف در شرایط خوبی است و از مجموع ۷۶ روستا بالای ۲۰ خانوار، ۱۰۱ روستای شهرستان دارای اینترنت پر سرعت و اتصال این تعداد روستا به شبکه ملی اطلاعات برقرار است.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.