سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیج فارس آخر هفته متلاطم است/ ناپایداری‌های جوی از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده

هواشناسی از تلاطم خلیج فارس در آخر هفته بر اثر وزش بادهای جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی وهشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی پیش بینی می‌شود که امروز و فردا دریا به نسبت آرام باشد و غبار محلی در طول روز و مه صبحگاهی پدیده‌های غالب در استان خواهند بود.

زهرا راستگو افزود: امروز جهت جریانات بیشتر شمالی است اما فردا به تدریج جنوبی می‌شود.

او ادامه داد: پنجشنبه و جمعه بر سرعت باد‌های جنوبی در سواحل شمالی و مرکزی استان افزوده و د ر پی آن قسمت‌های شمالی خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

 رئیس گروه پیش بینی وهشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر همچنین بیان کرد: از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده به سبب عبور متوالی امواج ناپایدار کم دامنه از جو استان، ناپایداری‌های جوی قدری افزایش می‌یابد و بارش خفیف و پراکنده باران همراه با وزش باد به نسبت شدید در نیمه شمالی استان رخ می‌دهد.

راستگو گفت: امروز جهت وزش باد، شمال غربی تا شمال شرقی و فردا بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود و ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۶۰ گاهی ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

او عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۲:۰۷ بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۱۹، جزر اول ۱۲:۲۸ و مد دوم دریا ساعت ۱۹:۰۹ است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.