سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز سوم دی ۹۸؛

دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت/ایده پلیس راه برای حمل ایمن بیل کشاورزی با موتور سیکلت

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سوم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: جوانی که با کمتر از ۲۰ سال سن در شهر‌های الوند، محمدیه و مهرگان دست به سرقت ۲۰ خودرو زده بود در شهر کرج دستگیر شد.

سردار حاجیان افزود: حدود ۱۰ دستگاه از خودرو‌های سرقتی به مالباختگان تحویل داده شد.

دستگیری سارق موتور سیکلت 

جانشین فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و شکایت مالباختگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ وجیه اله عبدی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی رد پای فردی سابقه دار را در این سرقت‌ها به دست آورد ند و او را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تاکستان با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی فنی پلیس به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از منزل متهم ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ عبدی افزود: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

ایده و طرح پلیس راه قزوین برای حمل ایمن بیل کشاورزی با موتور سیکلت

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان گفت: یکی از مخاطراتی که کشاورزان در هنگام عزیمت و مراجعت به مزارع و زمین‌های کشاورزی با موتور سیکلت برای سایر کاربران ترافیک ایجاد می‌کند حمل غیر ایمن و ناصحیح بیل کشاورزی است.

سرهنگ بیگلری افزود: در این زمینه یکی از افسران خلاق و کارشناس پلیس راه استان ایده و طرحی با موضوع "طرح نگدارنده ایمن بیل کشاورزان موتورسوار" ارائه کرد که امیدواریم حوادث ناشی از این قبیل را به حداقل برساند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.