سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی:

جوان ۲۸ ساله هنگام حفاری در گرمی جان باخت

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی گفت: جوان ۲۸ ساله هنگام حفاری غیرمجاز در مراتع روستای اللهیارلو بر اثر افتادن سنگ بر روی سرش جان باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ محمدرضا کشورخواه، فرمانده انتظامی شهرستان گرمی گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال جسد جوانی به بیمارستان ولایت شهرستان گرمی، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ۵ نفر در حال حفاری غیرمجاز با هدف تحصیل آثار تاریخی و فرهنگی در روستای اللهیارلو منطقه قره آغاج بودند که یکی از حفاران بر اثر افتادن سنگ به سرش دچار مصدومیت شدید شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی با بیان اینکه متوفی جوانی ۲۸ ساله و ساکن روستای فولادلوی شهرستان بیله سوار است، گفت: در رابطه با حفاری غیرمجاز ۴ نفر دستگیر و از آنان تعدادی آلات و ادوات حفاری کشف شد.

سرهنگ کشورخواه بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در رابطه با حفاری غیرمجاز، موضوع را بلافاصله با تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.