سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال تعهدات بیمه تامین اجتماعی مهاباد

رئیس بیمه تامین اجتماعی مهاباد گفت: مجموع پرداخت تعهدات بیمه تامین اجتماعی در ۹ ماهه گذشته ۹۰۰ میلیارد ریال است.

صالحیه رئیس بیمه تامین اجتماعی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: امسال ۹۰۰ میلیارد ریال تعهدات بیمه تامین اجتماعی در قالب تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت برای بیش از ۱۰۸ هزار و ۶۲۸ نفر این شهرستان پرداخت و از مزایای آن استفاده می‌کنند.

او افزود: از این تعداد ۳۱ هزار و ۴۲۱ نفر بیمه شده اصلی هستند و ۵ هزار و ۶۱۲ نفر مستمری بگیر شامل افراد بیکار شده از کار، بازنشسته و یا از کارافتاده، ماهانه متناسب با بیمه خود حقوق دریافت می‌کنند.

صالحیه با اعلام اینکه ۴۶ درصد جمعیت مهاباد هم اکنون زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اضافه کرد: از این حیث مهاباد رتبه دوم آذربایجان غربی پس از ارومیه را از لحاظ ضریب برخورداری به خود اختصاص داده است.

او مجموع کل بیمه شدگان کارگران ساختمانی مهاباد را سه هزار و ۱۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: امسال ۳۵۰ نفر کارگران ساختمانی به علت مراجعه نکردن به انجمن صنفی کارگران ساختمانی کاهش پیدا کرده که در صورت مراجعه به این انجمن می‌توانند مجدد از مزایای بیمه بهره‌مند شوند.

رئیس بیمه تامین اجتماعی مهاباد اظهار داشت: متقاضیان این نوع بیمه با داشتن کارت فنی مهارت از مراکز فنی و حرفه‌ای و با اولویت ثبت نام کنندگان سال‌های قبل، زیر پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام / س خ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.