سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی خبر داد؛

فعالیت ۱۴۰ مرکز DIC برای زنان معتاد در سراسر کشور

براتی گفت: ۱۴۰ مرکز DIC در حوزه زنان در سراسر کشور داریم، اما لازم است که دستگاه‌های دیگر به جز بهزیستی همکاری بیشتری کنند.

به گزارش  خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، براتی مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی در مراسم افتتاح اولین مرکز جامع کاهش آسیب اعتیاد ویژه بانوان اظهار کرد: درمورد درمان اعتیاد زنان باید نگاهمان را تغییر دهیم و باید برای سال‌های آینده در حوزه اعتیاد زنان جدی تر فکر کنیم.

وی با بیان اینکه اعتیاد زنان اهمیت زیادی دارند، افزود: باید تئوری‌های درمان اعتیاد زنان را به صورتی پیش ببریم که بتوانیم کار‌های خوبی انجام دهیم.

براتی بیان کرد: ۱۴۰ مرکز DIC در حوزه زنان در سراسر کشور داریم، اما لازم است که دستگاه‌های دیگر به جز بهزیستی همکاری بیشتری کنند.

 مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی افزود: ۲۸ کلینیک موبایل در سراسر کشور و ۱۰۵ مرکز سرپناه داریم و هزار و ۲۲۰ مرکز خدمات داریم که هیچگونه محدودیت برای ورود زنان به آن‌ها نداریم.

براتی خاطرنشان کرد: بیماری ایدز را بر گروه‌های پر خطر بررسی کردیم، اما آموزش پیشگیری در حوزه ایدز را در جامعه و کاهش نگاه بد به این بیماری را باید منعکس کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اعتیاد ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.