سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصبانیت شدید ترامپ از پلوسی

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی مدعی شد نانسی پلوسی هر کاری می‌کند تا بتواند «رای منفی قاطع» جمهوری‌خواهان را به بند‌های استیضاح به تاخیر بیندازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: نانسی پلوسی که پیشتر زمانی مجلس و ریاست آن را از دست داده بود و اکنون نیز مجددا در آستانه از دست دادن آن است هر کاری می‌کند تا بتواند رای منفی قاطع جمهوری خواهان را به بند‌های استیضاح به تاخیر بیندازد. او در تلاش برای کنترل بر سناست و چاک (شومر) گریان نیز در تلاش برای کنترل بر این فرایند دادرسی است. به هیچ وجه!

وی در پیام دیگری آورده است: نانسی دیوانه چه حقی دارد که این جلسه دادرسی سنا را معطل نگه دارد. او یک استدلال غلط دارد و نمی‌خواهد تصمیمی منفی بگیرد. پیگیری توهمات باید همین الان با برگزاری جلسه در سنا پایان یابد یا اجازه دهیم او شکست بخورد. نباید زمان بیشتری برای این نمایش مضحک استیضاح تلف شود.

ترامپ در پیام دیگری نوشت: منطقی نیست گمان کنیم جمهوری خواهان در سنا باید با این حقه استیضاح درست به شیوه پارتیزانی اخیر دموکرات‌ها در مجلس رفتار کنند؟

این در حالی است که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در توییتی نوشت ترامپ در شکایاتی ساختگی از فرایند کار در مجلس، جلوی دسترسی مجلس و مردم را به اسناد و شاهدان می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.