سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری تور‌های هوایی غیر مجاز شکار در جاده ماهشهر

طی گشت وکنترل یگان حفاظت محیط زیست شادگان تعدادی تور‌های هوایی غیر مجاز صیادان پرندگان در جاده مسیر ماهشهر - آبادان در تالاب بین المللی شادگان جمع آوری شد.

 رحیم مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طی گشت وکنترل یگان حفاظت محیط زیست شادگان تعدادی تور‌های هوایی غیر مجاز صیادان پرندگان به طول یک ۴ کیلو متر در جاده مسیر ماهشهر - آبادان در تالاب بین المللی شادگان جمع آوری شد.

با اشاره به جزئیات این عملیات بیان داشت: در این عملیات تور‌های هوایی که افراد سودجو نصب کرده بودند با کمک یگان حفاظت محیط زیست شادگان جمع گردید.

مجدمی تصریح کرد: متأسفانه تالاب شادگان از سوی افراد سود جو و متخلف که با روش‌های خلاف قانون اقدام به صید پرنده می‌نمایند مورد آسیب جدی قرار گرفته و با این روند ضمن از بین رفتن سایر موجودات زنده تالابی، باکاهش پرندگان در تالاب مواجه خواهیم شد.

رحیم مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شادگان با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت و قابلیت‌ها و همچنین همکاری و اطلاع رسانی جوامع محلی و به یاری خدا عرصه تالاب را از این گونه افراد پاکسازی خواهد نمود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.