سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نویسنده نهاوندی در جشنواره داستان نویسی ایران زمین خوش در خشید

نویسنده خوش ذوق نهاوندی در نخستین جشنواره ملی داستان نویسی ایران زمین موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در نخستین جشنواره کشوری فرهنگی و هنری که با عنوان «ایران زمین» و با محوریت اقوام ایرانی به میزبانی استان لرستان برگزار شد، «روح‌الله صالحی» نویسنده خوش‌ ذوق نهاوندی موفق به کسب رتبه اول شد.

این جشنواره در روز‌های ۲۵ و ۲۶ آذر و در شهر خرم‌ آباد برگزار شد که داستان «نوار برگردان یک حس موازی» از این نویسنده در بخش داستان کوتاه این جشنواره مقام اول را کسب کرد.

داستان «حارزنج» نوشته مهدی صادقی و سپیده شراهی و داستان «آنور رود آبی» نوشته پدرام حقدوست رتبه‌های بعدی را از آن خود کردند.

حدود یک هزار و ۲۰۰ اثر در این دوره از جشنواره ایران زمین شرکت کرده بودند که کمیته داوران پس از بررسی، آثار راه یافته به مرحله پایانی را معرفی کردند.

در کتاب مجموعه داستان‌های این جشنواره آثاری از نویسندگانی همچون داستان سرگردانان (مرجان ایزدی)، داستان نگهبان آتش (پوریا سعیدی)، داستان باغچه اطفال (نازنین جلیلی)، داستان راز سرزمین من (سعید ناظمی)، داستان‌های شکمبه بز نذار عیدی کادیو و مسکان (علی مهر علیزاده)، داستان سیسوگ (الهام نظام جو)، داستان زیرزمین (علیرضا محمدزاده)، داستان چهل سال حسرت (محسن کاویانی) به چاپ رسیده و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

روح الله صالحی از جمله نویسندگان مطرح استان بخصوص در بخش داستان کوتاه بوده که تاکنون کسب مقام‌های متعددی در جشنواره‌های ملی و بین المللی این حوزه را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.