سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۸۰ هیئت قرآن خانگی در نرماشیر

مسئول برنامه‌ریزی امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیرگفت: ۸۰ هیئت قرآن خانگی، ۵ خانه قرآن روستایی و ۲ مؤسسه قرآنی در این شهرستان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی کدوری‌زاده، مسئول برنامه‌ریزی امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیر گفت: نرماشیر در شرق استان کرمان واقع شده است و یکی از قطب‌های قرآنی استان کرمان است.

او افزود: در این شهرستان قاریان نوجوانی هستند که رتبه‌های استانی و کشوری دارندو قریب ۸۰ هیئت قرآنی خانگی آقایان و بانوان و نیز ۵ خانه قرآنی روستایی و ۲ مؤسسه قرآنی در مرکز شهر و روستا‌های شهرستان فعال هستند.

کدوری‌زاده بیان کرد: هیئت‌های قرآنی همه در امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیر ثبت هستند.

مسئول برنامه‌ریزی امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیر تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های قرآن برای نوجوانان پسر و دختر و برگزاری محافل انس با قرآن هر ماه در یکی از روستا‌های شهرستان نرماشیر از مهمترین برنامه‌های قرانی است.

او بیان کرد: توزیع ۶۰۰ جلد قرآن در هیئت‌های قرآنی شهرستان نرماشیر و استعداد‌یابی چهره‌های قرآنی شهرستان نرماشیر و تشکیل هیئت‌های قرآنی بانوان و آقایان در برخی از روستا‌های شهرستان نرماشیر و حمایت از این هیئت‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های موفق است.

کدوری‌زاده افزود: به مناسبت‌های مختلف از قاریان و فعالان قرآنی شهرستان نرماشیر تجلیل می‌شود و اردو‌های آموزشی و تفریحی برای قاریان و مربیان قرآنی شهرستان نرماشیر با همکاری بنیاد مهدویت برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.