سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی موقت پارس جنوبی جم:

مقابل پیکان بازی خوبی خواهیم داشت/ پول کم بود به همه نرسید

مربی موقت پارس جنوبی جم گفت: مقابل پیکان بازی خوبی خواهیم داشت و نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی نوری مربی موقت پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل از دیدار معوقه پارس جنوبی با پیکان تهران بیان کرد: ۵-۴ سال بازیکن پیکان بوده‌ام و ساختار کلی این باشگاه را از لحاظ اداری و فنی می‌شناسم.

او درباره شرایط فنی تیمش گفت: پس از کناره گیری آقای کمالوند و از زمانی که مسئولیت فنی تیم به من و عرفان جم رتبه سپرده شده اگر چه زمان کافی برای تمرین نداشتیم، اما در همین زمان کم بر روی نقاط ضعف تیم پیکان کار کردیم.

مربی موقت پارس جنوبی جم ادامه داد: مقابل پرسپولیس زمان کمی برای آنالیز داشتیم، اما در روز بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و بازیکنان هر چه که در توان داشتند گذاشتند. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد و آن اشتباه داوری صورت نمی‌گرفت حداقل با یک امتیاز از آن بازی خارج می‌شدیم.

نوری افزود: در خصوص بازی فردا نیز تمرین کرده‌ایم و اگر برنامه‌هایی را که داریم در زمین اجرا کنیم، با نتیجه خوبی از زمین بیرون خواهیم آمد.

او درباره تبعیض در پرداخت قرارداد بازیکنان افزود: در مورد این مسائل من نباید صحبت کنم و باشگاه باید نظر بدهد. من فقط می‌توانم درباره مسائل فنی صحبت کنم. ببینید تا قبل از امروز ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده بود و تا جایی که من اطلاع دارم در قرارداد ذکر شده که تا نیم فصل باید ۵۰ درصد از قرارداد‌ها به بازیکنان پرداخت شود.

مربی موقت پارس جنوبی جم بیان کرد: باشگاه امروز مبالغی را پرداخت کرده، اما آن مبلغ کم بوده و برای ۱۲ یا ۱۴ نفر پرداخت شده که قول داده‌اند بقیه را نیز تا چند روز آینده پرداخت کنند.

نوری درباره مهدی ترکمان که قرادادش را یکطرفه فسخ کرده است، گفت: مهدی ترکمان از چراغی، سرپرست تیم اجازه گرفت که برود تهران و یک روزه برگردد، اما رفت  و دیگر برنگشت و قرارداد را یکطرفه فسخ کرد. 

او ادامه داد: با نامه نگاری باشگاه جلوی قرارداد ترکمان گرفته شده و او مجبور است برگردد که البته تا امروز برنگشته و اگر امشب یا فردا برگردد، چون در تمرینات نبوده، در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

مربی موقت پارس جنوبی جم، درباره محرومان و مصدومان پارس جنوبی هم گفت: محمد ابراهیمی و بابک حاتمی به دلیل مصدومیت و مگنو باتیستا به دلیل محرومیت در بازی فردا نیستند. مهدی ترکمان هم که تیم را ترک کرده و فعلا حضور ندارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.