سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص بیش از یک میلیارد متر مکعب آب به لرستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: توسط وزارت نیرو بیش از یک میلیارد متر مکعب آب به استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: توسط وزارت نیرو بیش از یک میلیارد متر مکعب آب به استان اختصاص یافت.

 «رضا میرزایی» در جمع خبرنگاران، افزود: وزارت نیرو تخصیص‌های کلان آب سطحی را در دو حوزه کرخه و دز به میزان یک میلیارد و ۶۷ میلیون متر مکعب برای مصارف مختلف شرب، صنعت، کشاورزی و خدمات ابلاغ کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان اظهار داشت: این میزان برای همه سد‌های اجرایی، بهره برداری و مطالعاتی که قبلاً تخصیص آن‌ها به صورت موردی داده شده اختصاص پیدا کرده است.

او همچنین با اشاره به حمایت‌های به عمل آمده از سد‌های استان، بیان کرد: توسط وزارت نیرو به ۱۰ سد مطالعاتی استان تخصیص آب جدید داده شده است.

میرزایی اذعان داشت: علاوه بر این، ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب تخصیص آب بابت خسارت‌های وارد شده ناشی از اجرای طرح «قمرود» به هفت طرح مطالعاتی شهرستان الیگودرز اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، اظهار کرد: در سایه تمهیدات اندیشیده شده بستر تقویت بخش کشاورزی استان و بهره مندی مردم استان از این ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فاطمی
۰۸:۲۰ ۰۳ دی ۱۳۹۸
خدا رو شکر