سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن سابق لیورپول:

منچستریونایتد نباید پوگبا را بفروشد

کراوچ گفت: باشگاه منچستریونایتد نباید پوگبا را بفروشد، زیرا او بهترین بازیکن این تیم است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از مدت‌ها پیش صحبت‌های زیادی درباره انتقال پوگبا به تیم‌های دیگر مطرح شده بود. در تابستان گذشته هم بحث انتقال این بازیکن به تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید داغ بود، اما در نهایت با مخالفت و سنگ اندازی سران باشگاه منچستر یونایتد این انتقال انجام نشد تا او در این فصل هم برای شیاطین سرخ به میدان برود.


بیشتر بخوانید: تلاش یووه برای جذب پیرلوی دوم


پس از مصدومیت پوگبا از ناحیه مچ پا و دوری طولانی مدت او از میادین، به نظر می‌رسید که هافبک فرانسوی دیگر شانس زیادی برای بازی در منچستر یونایتد ندارد و در ژانویه راهی تیم دیگری خواهد شد. با این وجود سولسشیر به صراحت اعلام کرد پوگبا در برنامه‌های او جایگاه ویژه‌ای دارد و نمی‌خواهد این بازیکن را به راحتی از دست بدهد. هافبک ۲۶ ساله شیاطین سرخ در دیدار برابر واتفورد به بازی آمد و ۲۶ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

پیتر کراوچ مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال لیورپول و تاتنهام که به عنوان آنالیزور و کارشناس با یک برنامه ورزشی همکاری می‌کند، اعتقاد دارد که منچستر یونایتد نباید پوگبا را در نقل و انتقالات زمستانی بفروشد. کراوچ در این باره گفت: او در دیدار برابر واتفورد در ترکیب اصلی نبود، اما منچستر یونایتد از حریف عقب افتاد و پوگبا به دلیل بازی تهاجمی که ارائه می‌دهد، سولسشیر را مجبور کرد او را به زمین بفرستد. البته فِرد و اسکات مک تامینی هم در پُست پوگبا بازی می‌کنند، اما آن‌ها نمی‌توانند عملکردی مشابه او داشته باشند. مک تامینی و فرد توانایی‌های خاص خودشان را دارند و حضور آن‌ها در کنار پوگبا، در خط میانی منچستر یونایتد تعادل ایجاد می‌کند، اما بدون پوگبا نمی‌توانند به اندازه کافی روی دروازه حریفان موقعیت ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید: واتفورد ۲ - منچستریونایتد صفر/ شکست مقابل تیم قعرجدولی در روز بازگشت پوگبا


کراوچ در ادامه گفت: شما می‌توانید تاثیرگذاری پوگبا را در شیوه بازی مارسیال، گرینوود و راشفورد ببینید. به محض پا به توپ شدن پوگبا، آن‌ها در حال حرکت بودند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال لیورپول افزود: پوگبا بهترین بازیکن منچستر یونایتد است و اگر خودش بخواهد در این تیم بماند، باید او را نگه دارند، زیرا می‌تواند نقش بسیار پررنگی در پروسه بازسازی منچستر یونایتد داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.