سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمن ماه ۹۸ برگزار می‌شود؛

برگزاری دومین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت جوش ایران در خوزستان

دومین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت جوش ایران، بهمن ماه امسال در استان خوزستان برگزار می‌شود.

منصور زنگنه منش معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین دوره مسابقات آزاد مهارت بازرسی فنی قطعات جوشکاری شده به روش چشمی(( VT به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در یکم و دوم بهمن ماه امسال در مسجدسلیمان در حال برگزاری است.

او افزود: این مسابقات با همکاری پتروشیمی، انجمن جوش ایران، و با نظارت دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت برنامه ریزی و با توجه به منشور سازمان و با هدف رسیدن به تعاملات آموزش و صنعت برگزار می شود.

زنگنه منش هدف از برگزاری مسابقات ملی آزاد مهارت جوش ایران را شناسایی نخبگان مهارتی شاغل در صنایع، معرفی افراد توانمند، ماهر و متخصص این رشته و ارتقاء کیفیت مهارت صنعتگران در روند رشد و توسعه صنعت عنوان کرد.

این مقام مسئول رسالت فنی و حرفه ای را نمادی از تبدیل علم به عمل عنوان کرد و بیان داشت: اثربخشی آن نیاز به ارتباط با صنعت دارد و این مسابقات نمادی از تحقق هم افزایی در جهت پیشرفت علم و عمل است و این نشان از مجموع دانش و مهارت در یک صنعت بزرگ و اثر گذار در اقتصاد است و ادامه این روند اثربخشی بسیاری خواهد داشت.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان اظهار کرد: داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در دومین مسابقات بازرسی فنی قطعات جوشکاری شده به روش چشمی(( VT به مراکز آموزش فنی وحرفه ای سطح استان مراجعه نمایند.

منصور زنگنه منش اذعان داشت: نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات جوایز نفیسی اهداء و برای سایر شرکت کنندگان گواهینامه سطح صادر می گردد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.