سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد؛

افزایش بیش از یک هزار تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از افزایش یک هزار و ۱۹۱ تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان فارس طی ۹ ماه گذشته خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار کرد: طی ۹ ماه گذشته شاهد افزایش ۶ درصدی تخت‌های مراکز اقامتی استان بودیم به طوریکه میزان تخت‌های موجود از ۱۹ هزار و ۲۸۴ به ۲۰ هزار ۴۷۵ تخت در مراکز اقامتی تحت نظارت این اداره کل افزایش یافت.

او بیان کرد: با توجه به توسعه واحد‌های بومگردی در استان، ۸۶ اقامتگاه بوم گردی در فارس فعال بوده است و افزایش این اقامتگاه‌ها به ۱۱۱ واحد، نشان از رشد ۲۹ دصدی آن در استان می‌باشد وهمچنین در ۹ ماه گذشته امسال بیش از ۳۷ هزار و ۱۵۴ شب اقامت در کل واحد‌های بوم گردی استان به ثبت رسیده در حالی که این میزان در سال قبل ۲۹ هزار و ۱۰۴ شب اقامت بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۷۶ واحد هتل و متل با بیش از ۳ هزار و ۲۰۵ تخت، ۲۴ واحد هتل آپارتمان با یک هزار و ۶۸۷ تخت، ۱۳۴ واحد مهمانپذیر ۸ هزار و ۲۰ تخت، ۱۳۴ خانه مسافر با یک هزارو ۷۰۳ تخت و ۱۱۱ واحد اقامتگاه بوم‌گردی با ۲ هزار و ۴۸۱ تخت در خدمت گردشگران استان فارس است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.