سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکنون ۱۸۰ نفر آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای روانسر گفت: تعهد سالیانه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این شهرستان ۱۲۰ هزار نفر ساعت است که تاکنون ۱۰۲ هزار نفر ساعت آن انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن محمدی  مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای روانسر گفت: براساس تفاهم نامه‌هایی که با نهاد‌های کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش و نیرو‌های مسلح منعقد شده تاکنون ۱۸۰ نفر از جامعه هدف در قالب ۴۳ هزار نفر ساعت، آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته اند.

او بیان کرد: برای ۱۰۰ نفر از کارآموزان این مرکز دوره ویژه فن ورزی شبکه هوایی و ایمنی شبکه برگزار شده که همه این افراد جذب بازار کار شده اند.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای روانسر با بیان اینکه چهار کارگاه آموزشی برق، کشاورزی، جوشکاری و خیاطی در این مرکز فعال است، یادآور شد: هم اکنون ۲۰ حرفه آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای روانسر آموزش داده می‌شود.

فرماندار روانسر نیز با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه می‌تواند بخشی از فرهنگ اشتباه پشت میزنشینی را بهبود ببخشد، گفت: فرهنگ مهارت آموزی برای کسب و کار و توسعه اشتغالزایی در جامعه باید نهادینه شود و همه ما در این بخش باید تلاش کنیم.

سعدی مصطفی زاده افزود: باید سطح آگاهی مردم در خصوص مهارت آموزی افزایش پیدا کند و جوانان به سمت کارگاه‌های مهارت آموزی سوق داده شوند و تنها به فکر اشتغال دولتی نباشند.

انتهای  پیام/ز 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.