سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از فرماندهان و سربازان برتر مرکز تربیت آموزش عمومی شهید ادیبی ناجا

مراسم آیین پایان دوره سربازان پایه خدمتی آبان ماه مرکز تربیت آموزش عمومی شهید ادیبی ناجا برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  آیین پایان دوره سربازان آموزشی مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و بالاتر پایه خدمتی آبان ماه سال ۹۸ در مرکز تربیت آموزش عمومی شهید ادیبی ناجا با حضور سردار باقر عبدالعلی پور معاون اجرایی مراکز معاونت تربیت و آموزش ناجا به همراه جمعی از خانواده‌های سربازان و فرماندهان این مرکز آموزشی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ علی محمد دیلمی پور فرمانده مرکز تربیت آموزش عمومی شهید ادیبی ناجا به سخنرانی پرداخت و پس از قرائت سوگند نامه توسط سربازان ترخیص شده، مراسم اعطای درجه به سربازان و تجلیل از نفرات برتر این مرکز آموزشی انجام شد.

در این مراسم ۶ نفر از فرماندهان نمونه گردان‌ها، فرماندهان گروهان ها، سربازان نمونه در بخش علمی و تیراندازی این مرکز آموزشی تجلیل و به رسم یادبود لوح تقدیر و جایزه اهدا شد.

در ادامه نیز مراسم تکریم از خانواده سربازان آموزشی به دلیل ارج نهادن به به جایگاه و منزلت والدین توسط خود سربازان و فرماندهان این مرکز صورت گرفت.

در ادامه مراسم، نمایش نمادینی از جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در جنگ حق علیه باطل هشت سال از دفاع مقدس توسط سربازان اجرا شد و در آن تشیع نمادین پیکر شهدای گمنام و تفحص و جست و جو برای یافتن اعضای پیکر شهدا و لوازم آن‌ها به صورت نمادین اجرا شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
تو این پادگان دیپلم و لیسانس و...همش با هم قاطی هستن تو گروهان