سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقصودی در صحن علنی:

انتخاب روسای دانشگاه‌ها مبنای علمی ندارد

نماینده مردم سبزوار گفت: در دوران مدیریت شما انتخاب روسای دانشگاه‌ها سیاسی است و مبنای علمی ندارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مقصودی نماینده مرم سبزوار در جلسه علنی امروز مجلس در تشریح سوال خود از منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد:  در دانشگاه‌های شما فساد به حدی رسیده که هفته گذشته رئیس و معاون دانشگاه بازداشت شدند.

مقصودی  افزود: متاسفانه در دوران مدیریت شما انتخاب روسای دانشگاه‌ها سیاسی است و مبنای علمی ندارد، در دانشگاه حضرت زینب (س) استادی را به دلیل افشای برخی اسناد بازنشسته کردند که بعد از گذشت ۱۹ ماه پاداش پایان خدمت دریافت نکرده است.

او بیان کرد: در گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص توزیع یک و نیم تن گوشت سهمیه دختران در بازار آزاد و تخلف ۳ میلیارد تومانی مطالبی ارائه شده که شما اعلام کردید این گزارش تاکنون به دست شما نرسیده است، با آرام و متین صحبت کردن شاید فضای مجلس را آرام کنید، اما در پشت پرده از دانشجویان سوءاستفاده می‌شود.

نماینده مردم سبزوار تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم باید از حقوق دانشجویان دفاع کنیم، در دانشگاه‌ها باید گفتمان تغییر کند، دانشگاه‌ها از نظر کیفیت هر روز پسرفت دارند و ۴۲ درصد از بیکاران محصول دانشگاه‌ها هستند، متاسفانه در ۸۵ درصد از دانشگاه ها، دانشجویان با پرداخت پول بر سر کلاس حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، وزرات علوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.