سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبادله ۱۷۴ میلیون و ۱۹۴ هزار سهم در بورس همدان

مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: آذر ماه امسال تعداد ۱۷۴ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۵۲۸ سهم در بورس همدان متعلق به ۵۰۴ شرکت مبادله شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اسکندری، مدیر بورس منطقه‌ای همدان ارزش سهام مبادله شده را یک هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۱۷۹ ریال بیان کرد و گفت: این سهام در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان داد و ستد شد و ۵۴ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

او اضافه کرد: بر این اساس و با توجه به ۲۱ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۵۸ میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۶۱ ریال بوده که نسبت به آبان ماه، ۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان ادامه داد: در این ماه شرکت‌های تأمین ماسه ریخته گری، گروه صنایع کاغذ پارس و داروسازی زهراوی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

او بیان کرد: همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده که در آذر ماه ۱۰۳ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.

اسکندری افزود: شاخص کل بورس در پایان آذر ماه معادل ۳۵۳ هزار و ۹۹۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۴۹ هزار واحد افزایش یافت.

او ابراز کرد: شاخص کل فرا بورس نیز با ۶۰۹ واحد افزایش به ۴ هزار و ۵۵۹ واحد رسید.

انتهای پیام/ ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.