سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی ۱۱ پروژه گردشگری در سفر رئیس جمهور به اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از کلنگ‌زنی رسمی ۱۱ پروژه گردشگری در سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت اداره کل احداث می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه قراربود سفر رئیس جمهور در مهر ماه انجام شود، عملیات اجرایی ۱۰ پروژه آغاز شده و با این وجود کلنگ‌زنی رسمی در سفر رئیس جمهور به استان اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: این ۱۰ پروژه شامل هتل ۳ ستاره در نمین، مرکز تفریحی و سرگرمی و واحد پذیرایی بین راهی در مشگین شهر، هتل ۵ ستاره، دهکده گردشگری سولان، پیست اسکی اوجور و مرکز آبدرمانی در سرعین است.

فلاحی افزود: همچنین احداث مرکز تفریحی و سرگرمی در خلخال، محوطه گردشگری و هتل ۲ دوستاره در اردبیل جزو پروژه‌ها است.

او با اشاره به اینکه پروژه پارک آبی در سرعین نیز احداث می‌شود، گفت: عملیات اجرایی این پروژه با سفر رئیس جمهور آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان میزان اشتغال پروژه‌های ذکر شده را ۷۲۱ نفر عنوان کرد و بیان داشت: میزان سرمایه‌گذاری نیز ۷۹۷۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.