سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۹ تیم دختران دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور در مسابقات بدمینتون

رییس دانشگاه کوثر بجنورد از برگزاری مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور خبر داد و گفت: در این دوره از رقابت‌ها دانشجویان ورزشکار در این رشته ورزشی از ۹ دانشگاه و موسسه آموزش عالی استان حضور یافته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علیرضا حسینی رییس دانشگاه کوثر بجنورد  گفت: ۸۰ نفر برای این دوره از مسابقات گردهم آمدند که از مجموع این تعداد ۶۴ نفر دانشجوی ورزشکار و مابقی نیز شامل اعضای برگزاری و داوران مسابقه هستند.

 

رییس دانشگاه کوثر بجنورد افزود : تیم‌های دانشگاه‌های حکیم سبزواری، فردوسی مشهد، دانشگاه سمنان، صنعتی شاهرود، غیر انتفاعی خیام مشهد، آموزشکده فنی و حرفه‌ای الزهرای مشهد، مجتمع آموزش عالی اسفراین، دانشگاه بجنورد و دانشگاه کوثر در این دوره با هم به رقابت می‌پردازند.

 

او افزود: این دوره از مسابقات به صورت تیمی، انفرادی آزاد و دو نفره آزاد برگزار می‌شود و در پایان به تیم‌ها و نفرات برتر اول تا سوم حکم قهرمانی، تندیس و جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

رییس دانشگاه کوثر بجنورد با بیان اینکه المپیاد کشوری در تابستان در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود، گفت: نفرات و همچنین تیم‌هایی که در این دوره از رقابت‌ها برگزیده شوند به این المپیاد راه می‌یابند.

انتهای پیام/ه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.