سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث پل روستای اسطرخی تا پایان سال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر احداث پل روستای اسطرخی با هدف اتصال شهرستان‌های شیروان و اسفراین تا پایان امسال تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،رضا رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: به لحاظ جغرافیایی شهرستان‌های شیروان و اسفراین با یکدیگر هم مرز هستند، اما مردم برای تردد مسیر این دو شهرستان باید از مرکز استان عبور کنند.

رجب زاده افزود: پارسال عملیات اجرایی گذر مرزی اوغاز شیروان به باجگیران آغاز شد و احداث پل روستای اسطرخی موجب کوتاه شدن مسیر ترازیت وسایل نقلیه به پایتخت می‌شود.

او با بیان اینکه مقدمه آغاز احداث پل رفع تملک و آزادسازی اراضی در روستای اسطرخی است، دستور داد: این موضوع باید با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، اداره راهداری کل حمل و نقل جاده‌ای و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بررسی شود و با بازدید میدانی از منطقه طرح کارشناسی برای اجرا تا سه شنبه ارائه شود.

رجب زاده اظهار کرد: طرح بافت بارارزش روستای اسطرخی نیز درگیر حل مشکل احداث پل می‌باشد و وزیر کشور نیز برای اجرای این پروژه تاکید دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بااشاره به موضوع واگذاری خانه‌های سازمانی، گفت: این واگذاری‌ها باید با هماهنگی فرمانداران باشد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.