سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهت تامین نظر شورای نگهبان:

شرایط استخدام در بانک کشاورزی و وزارت جهاد اصلاح شد

نمایندگان مجلس شرایط استخدام در بانک کشاورزی و وزارت جهاد را اصلاح کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس و در جریان بررسی طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی با اصلاح موادی از این طرح موافقت کردند.
 
متن زیر به انتهای تبصره ۱ ماده واحده این طرح الحاق می‌شود:
 
چنان چه هر یک از دستگاه‌های مشمول این قانون علاوه بر رشته‌های مزبور به سایر رشته‌ها نیاز داشته باشند، می‌توانند فهرست رشته‌های مورد نیاز را به سازمان اداری و استخدامی کشور برای طرح و تصویب در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به منطور جذب ارائه نمایند.
همچنین تبصره ۴ این ماده واحده به شرح ذیل اصلاح می‌شود:

تبصره ۴-کارشناسان بیمه کشاورزی که دارای مدرک تحصیلی و سابقه کاری بالا تری هستند از اولویت استخدام در بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی برخوردار می‌باشند و افرادی که به عنوان کارگزار (کارشناس) بیمه در صندوق بیمه کشاورزی مشغول خدمت می‌باشند و آزمون‌های ورودی یا آموزش‌های ضمن خدمت را با موفقیت طی نموده‌اند از شرکت در آزمون‌های عمومی و تخصصی معاف هستند و شرکت در آزمون عمومی برای سایر افراد فاقد یکی از ۲ شرط مزبور الزامی است. وزارت جهاد کشاورزی مکلف است آئین نامه اجرایی مشتمل بر نحوه به کار گیری و سهمیه هر یک از دستگاه‌های مشمول این قانون را حداکثر ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ ابلاغ این قانون تهیه کند و به تصویب هیئت وزیران برساند.

در ادامه تبصره ۷ نیز به شرح زیر اصلاح شد:

تبصره ۷-سازمان تامین اجتماعی موظف است با رعایت قوانین و مقرارات ذی‌ربط، سوابق گذشته و معوق فعالیت کارشناسان بیمه که به تایید بانک کشاورزی می‌رسد را با اخذ کل حق بیمه (شامل سهم کارفرما، سهم دولت و سهم بیمه شده) از کارشناسان بیمه کشاورزی به صورت نقد و اقصاد بپذیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.