سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبرد نابرابر مهدی پاشا و کالدرون!

امروز با برگزاری ۲ بازی، مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار می‌شود و تکلیف ۲ تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این قرار بود دیدار حساس استقلال-سپاهان هم در همین مرحله برگزار شود، اما آلودگی هوا بهانه‌ای شد تا سازمان لیگ این بازی را به تعویق بیندازد! البته بر کسی پوشیده نیست که اردوی تیم امید و وضعیت نیمکت استقلال دلیل اصلی لغو این بازی بوده و آلودگی هوا نقشی در تصمیم سازمان لیگ نداشته است! با توجه به لغو این بازی امروز فقط دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر-پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان-شاهین‌بوشهر برگزار می‌شود. مسلما بازی مقابل تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر در این مرحله از رقابت‌ها بهترین قرعه ممکن برای پرسپولیس است به خصوص این‌که نماینده ماهشهر شرایط میزبانی از این بازی را هم ندارد و به نوعی نبرد امروز ۲ تیم در ورزشگاه ثالث و در تختی آبادان ساعت ۱۵ برگزار می‌شود. هدایت شهرداری بندرماهشهر را مهدی پاشازاده بر عهده دارد و مسلما قرار گرفتن این استقلالی قدیمی مقابل پرسپولیس می‌تواند یکی از جذابیت‌های بازی امروز باشد. البته جای هیچ شکی نیست که نبرد امروز او با کالدرون آرژانتینی یک نبرد نابرابر است و فقط یک اتفاق عجیب و غریب می‌تواند نتیجه‌ای غیر از برد پرسپولیس را به دنبال داشته باشد؛ اتفاقی که چند سال پیش در بازی پرسپولیس و قشقایی رخ داد و حالا مهدی پاشا و شاگردانش امیدوارند بار دیگر یک شگفتی بزرگ و عجیب در جام حذفی رقم بخورد.

پرسپولیس که فصل گذشته با برانکو قهرمانی این مسابقات را تجربه کرده، این فصل نیز با توجه به قرعه خوب خود جدی‌ترین گزینه حضور در نیمه‌نهایی به شمار می‌رود. شاگردان کالدرون در لیگ نیز وضعیت خوبی را پشت سر می‌گذارند و با ۴ پیروزی در ۴ دیدار اخیر هم‌امتیاز با سپاهان صدرنشین هستند و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار دارند. در دیگر بازی امروز در همین مرحله از رقابت‌های جام حذفی نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان شاهین بوشهری است که در لیگ ضعیف‌ترین نتایج ممکن را گرفته و احتمالا نگاه جدی‌تری به جام حذفی دارد.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.