سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از صرف ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و بهسازی مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  صابر رحیمی در مجمع انتخابات ریاست هیات والیبال استان کرمانشاه که امروز (اول دی) با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: با وجود شرایط اقتصادی سختی که در کشور داریم، سال گذشته موفق شدیم اعتبارات عمرانی حوزه ورزش استان را ۲۰۰ درصد افزایش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به اجرای هفت پروژه ورزشی در مجموعه ورزشی آزادی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان را برای نوسازی و بهسازی این مجموعه صرف کرده‌ایم تا همچنان پرقدرت به ارائه خدمات به جوانان شهر بپردازد.

او احداث آکادمی پزشکی ورزشی، زمین چمن مصنوعی شماره دو، نوسازی زمین چمن طبیعی شماره یک، نصب صندلی در جایگاه تماشاگران زمین شماره یک، احداث سالن کبدی، دیواره استاندارد صخره نوردی و... را از جمله پروژه‌های به اتمام رسیده و یا درحال ساخت در مجموعه ورزشی آزادی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان بابیان اینکه امسال شکوفایی ورزش را در استان رقم زده‌ایم، عنوان کرد: رسیدن به این مهم تنها در سایه همدلی همه اعضای جامعه ورزشی استان بوده و می‌خواهیم با تداوم این همراهی‌ها رشد هرچه بیشتر ورزش استان را داشته باشیم.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.