سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار برای نوسازی واحدهای شهری و واحدهای روستایی

برای نوسازی واحدهای شهری ۱۲میلیون و واحدهای روستایی ۱۰میلیون تومان کمک بلاعوض اختصاص خواهد یافت.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نجار رییس سازمان مدیریت بحران در آبادان گفت: ۷۰۰ واحد شهری، ۳۰۰ واحد روستایی نیازمند نوسازی و ۲۵۰۰ واحد شهری و روستایی نیازمند ترمیم تشخیص داده شد.

او افزود: برای نوسازی واحدهای شهری ۱۲میلیون و واحدهای روستایی ۱۰میلیون تومان کمک بلاعوض اختصاص خواهد یافت.

رییس سازمان مدریت بحران  گفت:همچنین هزینه ای افزون بر ۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض برای هر خانوار در زمینه تامین لوازم معیشتی و اسکان موقت در نظر گرفته شده است.

نجار خاطر نشان کرد: علاوه بر کمک های بلاعوض به آسیب دیدگان آبگرفتگی اخیر هزینه ای بالغ بر ۵۰میلیون تومان تسهیلات بانکی با کارمزد ۵درصد به هر خانوار در شهر و ۴۰میلیون تومان با کارمزد ۴درصد برای خانوارهای روستایی اختصاص خواد یافت.

زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان هم در این نشست با بیان اینکه زیرساخت های آب و فاضلاب آبادان از دوران جنگ تحمیلی تا کنون مشکلات اساسی دارد گفت: ترمیم و نوسازی آن به بودجه ای افزون بر ۳ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

او افزود: با توجه به وضعیت نامناسب زیرساختی در این زمینه از وزارت نیرو،سازمان مدریت بحران و سایر نهادهای مرتبط دولتی تقاضا داریم بودجه ای فوق العاده برای برطرف شدن مشکل آب و فاضلاب شهرستان آبادان اختصاص یابد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.