سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب سربداران دیار میرزا در رشت

در مراسمی از کتاب سربداران دیار میرزا در زمینه دفاع مقدس در رشت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کتاب سربداران دیار میرزا با محتوای ۱۰۰ شهید کارمند استان گیلان امروز در یادواره شهدای کارمند استان گیلان رونمایی شد.

این کتاب که به همت جامعه نویسندگان و به قلم محمدرضا بینش برهمند به رشته تحریر درآمده است؛ زندگینامه و نقش کارمندان شهید گیلان روایت شده است.

محمدرضا بینش برهمند، نویسنده کتاب سربداران دیار میرزا گفت: در جلد اول این کتاب موضوعاتی مثل زندگینامه، خاطرات ایثار تا شهادت و وصیت نامه ۱۰۰ شهید کارمند گیلان در ۶۰۰ صفحه و به تعداد هزار تیراژ نگارش شده است.

او افزود: جلد دوم کتاب سربداران دیار میرزا نیز که به روایت زندگی تا شهادت ۱۷۰ شهید کارمند استان اختصاص دارد، در حال تدوین است.

محمود قاسم نژاد، معاون سیاسی - امنیتی استاندار گیلان نیز در مراسم رونمایی از کتاب سربداران دیار میرزا با اشاره به اینکه نوآوری، پرداخت محتوایی و اثر گذار، پرهیز از کار‌های کلیشه‌ای بهترین شیوه برای القای پیام موضوعاتی مثل دفاع مقدس و شهادت است، گفت: در این زمینه تلاش‌های خوبی از سوی هنرمندان به خصوص جامعه نویسندگان استان صورت گرفته است که کافی نیست.

در این مراسم همچنین از گردآورندگان کتاب سربداران دیار میرزا تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.