سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل آب روستای علی آباد برطرف می شود

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز گفت: آب روستای علی آباد به دلیل بافت زمین شور است و این شوری به زودی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عبدالحسین حسن زاده، مدیرکل سازمان آب و فاضلاب روستایی البرز گفت: بافت زمین روستای علی آباد شوره زار بوده است به همین دلیل آب های ساکنان آن منطقه شور است و با حفر چاه از طریق آب منطقه ای در حال پیگیری هستیم تا از این وضعیت خارج شود.

او افزود: آب بخش های دیگر روستای علی آباد، از آب شرب شهری تامین می شود که مشکلات خطوط انتقال و خطوط شبکه با حفر چاه حل خواهد شد.

رئیس سازمان آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت: در حال حاضر منتظر مجوز شرکت آب منطقه ای هستیم که تا یک الی دو هفته آینده که مجوز صادر شود ما عملیات را آغاز خواهیم کرد.

حسن زاده افزود: به علت شوری آب بخشی از مناطق روستای علی آباد، ده لیتر در ثانیه آب شهری با آب منطقه علی اباد مخلوط می شود تا شوری آب را برطرف کند.

او افزود: در گذشته توسط دیگر دستگاه های مربوطه، زمین روستای علی آباد حفاری و دو حلقه چاه حفر شد که متاسفانه به علت بافت زمین آن منطقه هر دوچاه آب شور است.

رئیس سازمان آب و فاضلاب روستایی البرز گفت: تمام جوانب بهداشتی چاه ها استاندارد است و به علت بالا بودن سختی آب آن منطقه آب شور است.

حسن زاده در پایان افزود: بر حسب جمعیت، مجوز حفر چاه صادر می شود و حداقل زمان حفر و تجهیز آن حدود شش ماه به طول می انجامد.

انتهای پیام/ن.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.